vrijdag, maart 02, 2007

Nieuwe blogger

In de afgelopen weken was ik niet alleen zelf jarig, maar ook mijn jongste zoon. Dat betekende boodschappen doen en visite ontvangen en ook nog een verjaardagspartijtje op woensdag. Bovendien heb ik besloten van baan te vernaderen (per 1 mei) en door al die drukte schoot de training er nog al eens bij in. Ik had dus wat minder te schrijven, zoals je gemerkt hebt.

Toen ik vandaag weer een poging deed merkte ik dat Blogger is gaan samenwerken met Google. Misschien zijn ze zelfs wel overgenomen. Er is het een en ander veranderd aan de inlog procedure en mijn blog is gemigreerd. Ik heb daar nog niet zo veel van gemerkt, maar ik hoop dat ik wel nog mijn uitslagen en links kan bijhouden. Mochten jullie merkwaardige dingen zien, laat me dat dan even weten.

Morgen zijn de Club kampioenschappen Cross. Ik hoop dat ik dan wel mee kan doen.

Geen opmerkingen: