vrijdag, december 23, 2005

Voorbereiding op de Sylvestercross

De organisatie van zo'n groot evenement als de Sylvestercross is voor een vereniging als Pijnenburg natuurlijk een hele klus. Het is dus ook niet gek dat heel veel recreanten als vrijwilliger actief zijn, ook uit mijn loopgroep. Maandag liet één van deze vrijwilligers vallen dat ze nog wel wat sponsorartikelen voor de VIP's konden gebruiken. Toen ik dinsdag in een ander verband iemand van onze marketing (toevallig ook Richard) sprak, kon ik het niet laten daar even over te beginnen. Hij reageerde heel enthousiast en nu heb ik het één en ander aan gadgets, een vlag en een paar T-shirts voor meelopende collegae (Rob). Ik ben benieuwd of er nog iets in beeld komt.

Overigens gaat Richard van Marketing misschien ook nog meelopen alhoewel hij zich laat afschrikken door de foto van het mulle zand. Maar geloof me, het grootste deel van het parcours gaat over mooie bospaden. Op onderstaande foto van vorig jaar kun je ook nog zien dat een deel van het zand goed begaanbaar is door het gras wat er in groeit.

Geen opmerkingen: