dinsdag, maart 18, 2008

Alweer twee weken niet gelopen.

Hoewel ik de afgelopen weken niet stil gezeten heb, is er op loopgebied niets te melden. Afgelopen zaterdag was er een open huis in ons huis en de week daarvoor had ik een afspraak om naar vrienden te gaan. Omdat ik voor mijn werk regelmatig naar Roermond moet, schiet de training door de week er ook vaak bij in. Ik deed dus niet mee aan de jaarlijkse club cross kampioenschappen van de AV Pijnenburg. Gezien de uitslag had ik daar zeker een medaille gehad, want in mijn categorie waren er maar twee deelnemers. Dat neemt niet weg dat zulke wedstrijden altijd gezellig zijn. Binnenkort is het 's avonds weer licht, dat maakt het ook wat makkelijker om er zelf op uit te trekken.

1 opmerking:

rinusrunning zei

Balen natuurlijk en als zometeen inderdaad langer licht!.
Groet Rinus.