woensdag, september 10, 2014

Kilometers maken

Het eerste deel van dit jaar heb ik vooral wedstrijden tot 10 kilometer gelopen. In de komende maanden wil ik ook wat langere afstanden gaan lopen. Daar is in de Runnerscup voor mij de meeste winst te behalen. Dat betekent ik wat vaker een langere duurloop ga maken. Afgelopen zondag was daar een mooie gelegenheid voor:


De route ontstond terwijl ik aan het lopen was. Omdat het mooi weer was, waren er veel wandelaars, dus besloot ik de drukkere en smallere paden een beetje te mijden. Zo tussen 10 en 15 kilometer had ik het idee dat ik vandaag wel 30 kilometer zou kunnen lopen. Maar in de laatste paar kilometers begon ik toch wel moe te worden. Ik heb de afstand goed verteerd en gister ook weer lekker getraind. Dus heb ik me maar direcht ingeschreven voor de Halve van Hoogland.


Geen opmerkingen: