vrijdag, april 14, 2006

nieuwe schoenen


Gisteravond had ik eindelijk tijd op zoek te gaan naar nieuwe schoenen. Deze keer ben ik naar lafoot in Hilversum geweest. Mooie winkel met volgens mij zeer kundig personeel. Het viel me een beetje tegen dat ze met mij snel klaar waren, maar ik heb blijkbaar geen hele speciale schoenen nodig. Ik ging weer naar huis met een paar Asics Gel Landreth 2 Men.


Volgens de verkoper loop ik a-symetrisch. Niet iets dat je met schoenen (of zooltjes) zou kunnen corrigeren. Hij raadde een bezoek aan een manueel therapeut aan. Daar moet ik nog even over nadenken.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

en? hoe lopen de nieuwe schoenen?

Richard zei

Zie de volgende post. Ik heb gister mijn eerste rondje gelopen. Ze lopen prima, ik had er alleen een een beetje te strak getrokken.