maandag, april 24, 2006

Voorzichtig opbouwen: ik ben benieuwd of ik dat kan.

Na mijn rondje om het Pluismeer van tweede Paasdag had ik toch woensdag en donderdag nog wat last van mijn knieholte. Virjdag was dat over, zodat ik het zaterdag aandurfde om weer met de groep mee te trainen. We hebben wat wisseltempo's gelopen en ik heb me goed ingehouden, lekker ontspannen gelopen. Het is nu maandag en ik heb nog geen last van mijn been. Het lijkt er op dat mijn strategie werkt.

Omdat ik wat verschillende verhalen heb gehoord: Wel of geen zooltjes, naar de manueel therapeut of juist niet, ... Heb ik besloten eerst uit te proberen hoever ik kom als ik wat gas terug neem. Lukt het om we door te blijven trainen (op mijn nieuwe schoenen) als ik veel rustiger loop. Als ik na een paar weken nog steeds kwakkel met mijn linkerbeen, ga ik naar een SMA voor een third opinion, maar voorlopig loop ik rustig door. Alleen even geen wedstrijden.

Geen opmerkingen: