vrijdag, februari 16, 2007

Weer een jaartje ouder

Afgelopen weekend vierde ik alweer mijn verjaardag. De training schoot er weer bij in. Maar de woensdag ervoor en erna liepen we door Soest een soort fartlek training. De eerste keer had Anita diverse heuveltjes voor ons in petto. Achter Molenschot gingen we helemaal los, als Titus, Peter en Erik er zijn is het lastig er niet steeds een wedstrijdje van te maken :-) Eergister was Anita ziek en liet Frans ons langs zijn nieuwe huis lopen.

Vorig jaar kreeg ik een nieuwe loopoutfit met mijn verjaardag. Dit jaar waren er geen loopgerelateerde cadeaus, maar binnenkort wordt het wel weer tijd voor nieuwe schoenen. Wel kreeg ik een mooie digitale camera (Sony alfa 100). Als ik een keer niet mee loop, kan ik nu mooie foto's voor op mijn weblog make. Of voor de website van de D-groep natuurlijk.

Geen opmerkingen: