donderdag, juli 05, 2007

Hardloopkalender

In de vorige post blikte ik al een beetje vooruit op volgend seizoen. In oktober heb ik afgesproken mee te doen met de Zuidlaardermarktloop. Dat is in hetzelfde weekend als de Pijnenburg Bosmarathon. Dat betekent dat ik daar niet mee doe en dat is wel jammer, want eigenlijk wilde ik daar eens een halve marathon lopen ter voorbereiding op Egmond. Ik ben dus op zoek naar een andere wedstrijd van ca. een halve marathon in de maand november.

Al zoekende kwam ik de hardloopkalender. Dat is een aardige site om snel wedstrijden te zoeken. Je kunt filteren op gewenste afstand, maand, of regio. Natuurlijk is het niet volledig (zowel Zuidlaren als Soest worden niet genoemd), maar je kunt bijvoorbeeld ook een eigen agenda bewaren. Ik heb de Berenkuilloop en de Zegerpasloop voorlopig op mijn agenda gezet.

Geen opmerkingen: