maandag, september 24, 2007

Snot

Eind vorige week voelde alles prima. Na een week of 4 trainen leek ik al weer aardig in vorm te komen en alle trainingen gingen lekker. Ik liep wel behoorlijk te niezen en te snuiten, maar dacht dat dat door een allergie werd veroorzaakt.

Maar zaterdagochtend werd ik wakker met keelpijn en nu zat mijn neus echt dicht. Ik ben toch maar gaan trainen, maar merkte het verschil wel. Alleen al omdat ik om de vijf meter mijn neus liep te snuiten. Het klaarde er wel een beetje van op, in ieder geval tijdelijk. Zaterdagavond ging ik maar vroeg naar bed. Zondagmorgen was de keelpijn ongeveer over en voelde ik me weer wat fitter. Het is nu vooral een zaak van veel zakdoeken bij de hand hebben. Mijn beenspieren zijn een beetje gevoelig. Of dat nu van de verkoudheid komt of van het circuitje dat Anita zaterdag op het programma had weet ik niet.

Geen opmerkingen: