woensdag, mei 25, 2011

Een week verder, maar geen steek verder.

Vorige week kreeg ik ineens een pijntje in mijn knie. Het lijkt sterk op het Patello Femoraal Pijn Syndroom: vooral trap af lopen is pijnlijk. Ik hoopte dat het met een weekje niet lopen wat beter zou worden. Afgelopen weekend sprak ik kort een bevriende fysiotherapeute, die zei dat ik niet per sé alles moest stoppen. Complete rust zou het niet beter maken. Rustig hardlopen op een vlakke ondergrond zou bijvoorbeeld wel mogen. Heuvels en mul zand moest ik vermijden.

Ondertussen ben ik een week verder, ik heb de training van gister toch maar even overgeslagen in plaats daarvan een stukje gewandeld. Maar ik ben niet optimistisch. Trap af lopen is niet beter geworden, soms voel ik het ook trap op en in het algemeen als ik langzaam door mijn rechterbeen zak.

Vanavond loop ik dus niet mee met de zomeravondcup. Maar het meest frustrerende is dat ik nog geen verbetering voel.

Geen opmerkingen: