maandag, mei 30, 2011

Een beetje vooruitgang

Vorige week woensdag zat er nog geen verbetering is. Donderdag was het onverwacht een stuk beter. Trap af lopen ging een stuk beter en ik had het idee dat ook in het overige situaties minder gevoelig was. Desondanks besloot ik toch een afspraak met de fysiotherapeut te maken, die kan helaas pas woensdag as.plaats vinden. Het herstel lijkt zich voorzichtig voort te zetten. Daarom durfde ik het aan om zaterdagochtend rustig op vlak terrein een rondje (6 kilometer) te lopen. Het voelde wat onwennig,af en toe een beetje gevoelig of het idee dat ik een beetje door mijn knie zakte, maar dat werd steeds minder. Ook na die tijd had ik geen negatieve reactie. Mogelijk loop ik vandaag of morgen nog een keer een stukje. en dan horen ik woensdag wat de fysio er van vindt.

1 opmerking:

Hardloper zei

Balen deze blessure!
Hopelijk kan je snel geholpen worden en kan je weer snel normaal trainen!
Sterkte.