donderdag, mei 16, 2013

Enkel herstelt

Vanavond hoop ik weer een rondje te kunnen gaan lopen, nadat ik anderhalve week geleden mijn rechterenkel verzwikte op een boomstam die onder de bladeren verstopt lag. Zoals ik al schreef, kon ik gelukkig op eigen kracht en zelfs in een rustig dribbeltempo de Pijnenburgt bereiken. De volgende morgen was mijn enkel ondanks flink koelen toch behoorlijk dik geworden. De eerste twee dagen kon ik wel wandelen maar niet heel soepel. daarna werd het beter. Wel werd mijn achillespees vanaf vrijdag stijf. Op zaterdag kon ik de eerste stappen maar moeilijk lopen. Ik bleef dus dapper koelen als ik er even tijd voor had. Nadat mijn enkel aanvankelijk nog een beetje verder gezwollen was, kreef in de loop van het weekend het idee dat de zwelling wat begon af te nemen.

Maandagavond ben ik als hulptrainer gewoon weer met de FitStart op pad gegaan en dat ging prima. Het was lekker om weer te kunnen lopen.Gisterochtend bezocht ik de fysio weer. Nu durf ik het wel weer aan om vanavond een stukje te gaan lopen.

Geen opmerkingen: