maandag, maart 07, 2016

De eerste wedstrijd komt er aan

Het duurt nog tot eind april voor ik durf te zeggen dat ik mijn achillespees weer helemaal vertrouw. Ik vind dat ik weer drie maanden gelopen moeten hebben zonder problemen.Daarvan zit al ongeveer de helft er op. Sinds twee weken doe ik met de baantraining weer met de club mee, waarbij ik dan wel wel een aangepast (korter) programma loop. De afstanden per training lopen gestaag op. Gister liep ik voor het eerst, samen met Derk, het rondje Zwarte weg van 14,5 km.

De snelheid is nog niet terug, bij de training van dinsdag lukte het niet om 3 x een serie van 53, 51, 49, 47, 45, 43 seconden neer te zetten. Toch sta ik morgen voor het eerst weer aan de start bij een wedstrijd, want de Amersfoortse baancompetitie begint weer. Ik heb wel de verwachte eindtijd een stukje naar beneden bijgesteld.


Geen opmerkingen: