maandag, maart 13, 2006

Hamstring ... GRRRR!

Na de succesvolle club cross van 4 maart dacht ik toch echt dat ik er vanaf was. Ik had alweer een paar trainingen gehad en op de club cross had ik me niet ingehouden. Dat alles zonder last van mijn linkerbeen te krijgen!

Maar donderdag na de training van woensdag (toch niet echt heel omvangrijk) was de achterkant mijn linkerbovenbeen tot in mijn knieholte weer stijf. Vooral als ik lang stil zat of als ik mijn spieren rekte (handen naar mijn tenen), voelde ik dat het niet is zoals het hoort. Ik was donderdag en vrijdag volgens mij wat humeuriger dan normaal, maar wat wil je ook. Vanaf zaterdag voelde ik er niet veel meer van, maar daar durf ik nog niet blij van te worden.

Dit weekend was ik wegens sportactiviteiten van mijn zoons al verhinderd, volgend weekend idem. Ik denk er hard over om ook de training van woensdag maar te laten schieten, zodat ik weer twee weken rust heb.

Het blijft een vervelend en merkwaardig fenomeen, omdat het zich vooral na het lopen voordoet. Toch blijf ik hopen dat ik wel aan de zomeravond cup mee kan doen.

Geen opmerkingen: