woensdag, maart 29, 2006

Huisartsbezoek

Vanmorgen was ik bij de huisarts. Na een uitgebreid verhaal over de kleine klachten die steeds weer en ergens anders terugkomen, heeft ze mijn benen eens goed bekeken. De conclusie is dat de oorzaak wel eens zou kunnen zitten in mijn linkervoet. Die blijkt een beetje doorgezakt te zijn. Mijn linkerenkel knikt ook een beetje naar binnen. Het verklaart het tintelen in mijn tenen dat ik soms heb, want er kan een zenuw in mijn voorvoet bekneld zitten. Bovendien belast ik hierdoor mijn benen a-symetrisch.

Ik ben doorverwezen naar een fysiotherapeut met verstand van voeten. Daar kan ik pas volgende week donderdagavond terecht.

Overigens heb ik gister een stevig rondje om het mooie Pluismeer gelopen.

De bedoeling was dat ik zou kunnen aanwijzen waar de klachten zich manifesteren. Onderweg voelde mijn hamstring af en toe een beetje stijf. Dat was ook de enige klacht vanmorgen. Dus erg veel kon ik niet aanwijzen.

Totdat ik bij de fysio geweest ben zal ik wel (rustig) blijven doorlopen, maar of ik meedoe met de zomeravondcup op 4 april weet ik nog niet.

Geen opmerkingen: