maandag, april 23, 2007

Even mijn nieuwe schoenen in lopen.

Mijn nieuwe Mizuno's hebben wel een week ongebruikt in de kast gestaan. De afgelopen week had ik het weer druk met allerlei andere zaken, zodat de groepstrainingen er bij inschoten. De wedstrijd van dinsdag liep ik op mijn oude schoenen. Gisteravond had ik eindelijk tijd om een stukje voor mezelf te gaan lopen. Ik had niet de behoefte aan ingewikkelde zaken, dus werd het een rondje "Pluismeer".

Het eerste stuk is langs de weg en verhard, dat gaf een karakteristiek "nieuwe schoenen" geluid, daarna lekker over de bos- en zandpaadjes. Het stuk langs de Biltseweg gaf ik nog even gas, want ik wilde nog een snelle kilometer lopen. Dat lukte met 3.55 prima. De Mizuno's bevielen goed, ik moest alleen de tong even rechtleggen.

Door mijn onregelmatig verswchijnen op de training moeten afspraken over deelname aan de Eemmeerloop per mail gemaakt worden, maar dat is nu ook gelukt. Op 12 mei loop ik in een team met Anita, Elly, Martijn en Titus.

Geen opmerkingen: