maandag, november 12, 2007

Even rust

Eigenlijk had ik gister mee willen doen aan de eerste wedstrijd van de Wintercup, maar dat heb ik dus niet gedaan. Eerder deze week was ik moe en een beetje verkouden. De weersvoorspelling was ook niet erg goed. Daarom had ik me niet vooraf ingeschreven. In de loop van het weekend liet mijn gezin weten dat ze het toch wel erg op prijs zouden stellen als ik gewoon thuis zou blijven en ik besloot te dan toch maar van deelname af te zien. Het was de laatste tijd wel erg druk geweest.

Terwijl we gezellig thuis zaten, wisselden opklaringen en stevige buien elkaar af. Af en toe kriebelde het wel een beetje, maar volgens mij was dit de beste beslissing. Ik voel me nu weer lekker uitgerust.

1 opmerking:

Anoniem zei

Een beetje rust mag ook wel en thuis is ook prima en belangrijk.
Groet Rinus.