zondag, januari 03, 2010

Sylvestercross in beeld.

De nettotijd van de Sylvestercross 2009 staat ondertussen op uitslagen.nl. 39:20 voor mij deze keer. Natuurlijk werden er weer veel foto's gemaakt. Van Aktiefoto vind ik de onderstaande.

De eindsprint van Derk (links) en Kees (uiterst rechts).







De finish van Jelger



Mijn finish (aktiefoto kon mijn startnummer niet herkennen, zo hard ging ik blijkbaar :-) )

En de finish van Leon.



Op Youtube vond ik ook nog een filmpje van de start. Dat geeft een prachtig beeld van 1500 startende lopers. Kees, Derk en ik komen vanaf ongeveer 1 minuut 49 in beeld. Kees als eerste helemaal links met z'n muts op. Rond 1.51 schiet ik als een blauwe flits door de menigte en op 1.54 zijn Derk en ik rechts in beeld. Direct daarna zijn Jelger en Leon ook nog te ontwaren.


Vandaag heb ik mijn goede voornemen opgepakt om dit jaar wat meer te trainen. Omdat het in het bos nog erg glad is, koos ik voor een rondje door Soest. In de bebouwde kom zijn alle doorgaande fietspaden keurig sneeuw- en ijsvrij. Ik stippelde mijn rondje zo uit dat ik nergens voorrang zou hoeven verlenen, behalve mogelijk bij de spoorwegovergangen. Reuzehandig die rotondes. Het was koud, maar prachtig weer. Ik zal de route nog eens narekenen op afstandmeten.nl, maar na zo'n 48 minuten was ik weer thuis.

Geen opmerkingen: