maandag, februari 01, 2010

Wanneer komt er een einde aan?

Normaliter ben ik al meer liefhebber van de zomer dan van de winter, maar nu ben ik het toch wel erg zat. De lage temperatuur maakt het niet aantrekkelijk om naar buiten te gaan en ik wil gewoon weer lekker door het bos kunnen draven zonder bang te zijn voor glijpartijen.

Natuurlijk is het met een thermoshirt prima te doen, maar dan heb ik het al snel weer te warm. Bovendien loop ik dan de hele weg te snotteren, omdat mijn neus verstopt zit. Woensdag heb ik de training wegens de lage temperatuur en verwachte neerslag laten schieten. Gister heb ik maar weer een rondje over de fietspaden gelopen, maar steeds hetzelfde rondje gaat ook vervelen. Ik merk dat ik me dan ook erger aan van alles en nog wat, zoals mensen die hun autoruiten schoonmaken terwijl de motor draait.

Voor de komende week is de voorspelling nog steeds niet gunstig, dus ik blijf nog een tijdje chagerijnig.

Geen opmerkingen: