vrijdag, september 24, 2010

De 6e etappe

Voor de liefhebbers, er is een schema-tje gemaakt en daarin staat dat ik de 6e etappe van de Heuvelrugestafette voor mijn rekening mag nemen. We starten om 8.12 uur. Ik verwacht dat ik tussen 12.30 en 13.00 mag starten. Ik zal dan in mijn nieuwe FuseLogic shirt lopen dat ik heb laten bedrukken bij Enjoy your run. Mijn nieuwe Asics Gel Nimbus 12 laat ik even drogen.


Die zijn gister enorm nat geregend tijdens de training, want we kregen een hoosbui over ons heen. De eerste helft van de week had ik helemaal geen last van mijn knie. Maar gistermiddag wel weer na een tijd zitten achter mijn bureau. Onder het lopen had ik er geen last van. De 3 x 2000 meter gingen lekker, tussen 4.15 en 4.30 per kilometer. We liepen tot aan Amersfoort en werden nog lastig gevallen door een soort bulldog. Vandaag voel ik mijn knie ook weer, maar ik verwacht dat dat morgen weer over is. Dan zit ik niet de hele dag achter mijn bureau.

2 opmerkingen:

Gert zei

Hebben ze jou mooi te pakken Richard! Dat is de zwaarste etappe zo te zien! ;-)

Richard zei

Tja, iemand moet het doen :-)