zondag, september 12, 2010

De knie lijkt zich te herstellen.

We zijn een weekje verder. In de afgelopen week liep ik dinsdagavond 42 minuten rustig (5:30 per kilometer) door het bos. Donderdag deed ik weer mee met de training, maar dan met de handrem erop. In plaats van 6 keer liep ik 4 keer 1000 meter. Na de training keek fysio Harry nog even naar mijn knie. Hij constateerde een heel klein beetje vocht aan de achterkant. Mogelijk een restje van een ontsteking of het gevolg van een kleine verrekking. Rustig door gaan met opbouwen en in het algemeen op de training de tempo's een beetje matigen was het advies.

Ik was opgelucht dat er een aanwijzbare aanleiding voor de stijfheid in mijn knie gevonden was en dat het herstel er goed uitziet. Vanmorgen liep het rondje naar de Stulp, maar dan ook iets rustiger in net iets meer dan een uur. Onderweg zag ik op nog geen 20 meter afstand een grote zwarte specht in de boom. Daar heb ik even van staan genieten.

Geen opmerkingen: