dinsdag, mei 08, 2012

Zomeravondcup 2, iets sneller en weer vlak

Net terug uit Utrecht en alleen tijd voor een korte update. Ik ging deze keer weg op 42:30 kilometers van 4:15. Iets sneller dan vorige keer dus. Ik liet Martin al direct weg lopen omdat zijn tempo te hoog leek. Mijn tempo bleef weer redelijk vlak met een beetje verval rond kilometer 7. Dat wist ik weer terug te pakken. Martin bleef in zicht en na 9 kilometer had ik 'm te pakken. De eindsprint was net niet genoeg om ook Stef nog in te halen.Zelf geklokte eindtijd: 42:13. Met dank aan Kees voor de aanmoedigingen.

Natuurlijk was er er weer een grote groep bekenden. Collega Leon was er en liep netjes 47 hoog. Loopgek had bij gebrek aan kleedruimte zelf een bus op de parkeerplaats gezet. Hardlopert kwam me bij 1500 meter voorbij denderen op weg naar een PR. Pijnenburg was aanwezig met Edgar, Adrie, Stef, Theo, Jos, Martin, Erik, Bart, Lotje, Gerrie, Esther en Jan. Adry liep een PR voor het eerst onder de 40 en Jan was terug na anderhalf jaar blessureleed met een tijd van rond 46.

Geen opmerkingen: