vrijdag, juni 29, 2012

Garmin doet 't weer, ik even niet.

Begin deze week kreeg ik bericht van coolsound dat ze mijn GFR310xt niet konden repareren en daarom een nieuw exemplaar zouden versturen, redelijk vlot en een prima service. Woensdag werd het pakketje bezorgd en nu heb ik weer een functionerend exemplaar.

Vorige week donderdag had ik mijn oude stopwatch maar uit de kast gehaald, voor de training van 3 x 2000. Die gingen wel lekker ondanks (of dankzij :-) ) dat het snot met emmers uit mijn neus kwam. De verkoudheid van eerder die week kwam lekker los.

Helaas voelde ik me in de nacht van vrijdag op zaterdag misselijk.Ik sliep slecht en was de hele zaterdag brak. Al om half acht dook ik mijn bed in en ik sliep tot de een uur of acht de volgende dag. Ik had gehooppt dat een goede nachtrust voldoende was, maar dat was niet het geval. Ook zondag voelde ik me beroerd en moe en dat gold ook voor de maandag. Pas dinsdag ging ik weer naar mijn werk. Ik heb de trainingen deze week overgeslagen om een nieuwe terugslag te voorkomen.

Geen opmerkingen: