donderdag, oktober 05, 2017

update 2017 deel 2

De updates zijn nog regelmatig, maar nu slechts 2 keer per jaar. In de afgelopen maanden ben ik steeds geplaagd door kleine ongemakjes, waardoor er geen regelmaat in mijn trainingen komt en de progressie achterblijft.

In april begon het met mijn kuit, maar na twee weken liep ik weer. Het ging echter naadloos over in een pijn linksonder in mijn rug net boven mijn bil. Hiervoor bezocht ik de fysiotherapeut in de hoop dat losmaken van mijn rug voldoende zou zijn. Uiteindelijk liep ik een kleine 3 maanden bij de fysio, maar mocht ondertussen wel blijven lopen. Wedstrijdjes zoals de zomeravondcup zag ik echter niet zitten. Ondertussen verzwikte ik mijn enkel tijdens het geven van een training, waardoor mijn rechterachillespees geïrriteerd raakte. Dat was na een paar weken gelukkig weer over. Eind september zat er een pijntje in mijn linkerkuit en besloot ik niet mee te lopen met de Utrechtse Heuvelrug estafette.

Ik liep nog wel wat wedstrijdjes: een 10 kilometer bij de Zomeravondcup in 41:46,



800 meter bij de Keistad baancompetitie in 2:28

5 kilometer bij het Soester Loopgala in 19:26.

Geen opmerkingen: