dinsdag, oktober 24, 2006

Over de top ...

Na een aantal weken toegewerkt en toegeleefd te hebben naar Amsterdam, val ik nu een beetje in een gat. Niet alleen heb ik geen evenementen gepland (misschien doe ik weer mee met de BAV Wintercup), maar door allerlei andere zaken schieten de trainingen met de groep er bij in. Afgelopen zaterdag had ik aan het eind van de middag nog even tijd voor een rondje voor mezelf. Ik heb mijn rondje om het Pluismeer iets uitgebreid, nu liep ik verder langs de Wieksloterweg. De spierpijn van zondag was op woensdag zo goed als verdwenen, nu wilde ik wel weer een beetje tempo lopen, maar het laatste stukje nam ik gas terug, omdat het wat moeizaam begon te gaan. Toch was ik in iets meer dan 40 minuten weer thuis.

Deze week kan ik woensdag ook al weer niet. Zaterdag wel weer.

Geen opmerkingen: