woensdag, januari 10, 2007

Vol vertrouwen het nieuwe jaar in.

Tijdens de Sylvestercross zag ik overal langs de route fotografen staan. Ik had daarom verwacht veel foto's op Internet te treffen. Uiteindelijk valt dat wat tegen, maar op de eerste die ik tegenkwam (op Gert's Blog) zie ik mezelf in op de achtergrond. Dat is wel weer grappig.

Het gaat dus om dat lichtblauwe shirt boven die lachende meneer (Gert) in het donker. Op de website van de D-groep staan nog wat andere foto's.

Zoals ik al schreef, was ik tevreden over de Sylvestercross. Bovendien had ik nadien, nergens last van. De twee trainingen daarna heb ik mezelf niet gespaard. De eerste training hebben we veel kort werk gedaan en over hordes gesprongen. Afgelopen zaterdag was een fartlek traingen door de Soesterduinen, met een hele pittige afsluiter. Alles ging lekkerder dan de afgelopen maanden.

Ik ben zo optimistisch dat ik al wat wedstrijdjes in mijn hoofd heb, zondag 14 januari eerst de afsluitende BAV Wintercup in Baarn. Daarna wil ik de Bergcross in Amersfoort lopen en de club cross-kampioenschappen in maart en tenslotte de Lentelooptocht in Wijk bij Duurstede. 2007 kon wel weer eens een mooi loopjaar worden!

1 opmerking:

Anoniem zei

Bedankt voor de reclame! :-)