woensdag, oktober 27, 2010

Verkouden

Halverwege vorige week sloeg een verkoudheidje toe. Waarschijnlijk had ik er dinsdag bij de training al last van. Ik vond het koud en was moe, maar ik hield het op een herfstdipje. De training (10 x 300 en 1 x 3000 met ins en outs van 100 meter) viel nog wel mee. Ik had alleen wat moeite om het tempo constant te houden.Donderdag moest ik wegens een andere grote hobby (Spiel 2010 in Essen) de training laten schieten, maar dat vond ik niet erg, want ik had wat spierpijn. Vrijdag werd dat eigenlijk alleen maar erger en ik kreeg ook last van mijn keel. Daar hield ik het hele weekend last van, dus ik besloot om geen duurloop te doen, maar eerst maar te herstellen. Gister stond ik dus weer op de baan voor 3 series van 5 x 400 meter. Ik kon merken dat ik een weekje minder fit geweest ben, het ging vanzelf wat minder hard (tussen 1.35 en 1.40).

Geen opmerkingen: