donderdag, november 25, 2010

Herstel?

Gisterochtend voelde mijn linkerlies nog niet goed. Ik had ook last van mijn rug, iets dat ik de afgelopen weken al een beetje voelde, maar nu toch wel duidelijk aanwezig was. Misschien heeft het iets met elkaar te maken. Ik besloot in ieder geval om de oefeningen voor mijn rug weer op te pakken die ik jaren geleden voorgeschreven kreeg door een fysiotherapeut toen ik dezelfde klachten had. In de loop van de dag werden beide klachten minder. Gisteravond voelde ik bij normale belasting niks meer aan mijn lies. Vanmorgen was mijn rug ook een stuk beter. Ik houd vandaag roch even rust. Dat betekent dat ik helaas weer een training mis. Komend weekend ga ik voorzichtig een duurloopje proberen. Misschien is daarmee deze blessure weer voorbij.

Geen opmerkingen: