zondag, januari 29, 2012

De eerste meters

Na drie weken rust, vond ik het hoog tijd om weer eens te proberen hoe mijn linkervoet zou reageren op een stukje lopen. De zwelling is verdwenen en ook als ik op de bewuste plek druk is het gevoelige (pijnlijke) nagenoeg verdwenen. Dus trok ik op een prachtige zonnige zaterdagmiddag mijn hardloopkleding maar weer eens aan voor een rustig klein rondje. Al snel liep ik te genieten van het zonnetje en de mooie omgeving langs de Wieksloterweg. Onderweg voelde ik van alles in mijn linkervoet, maar volgens mij hoort dat erbij als je aan het herstellen bent. Zonder echte problemen kwam ik weer thuis en werd het afwachten.

Ondertussen is het zondagavond en ik heb nog geen reactie in mijn voet gevoeld. Dat is een goed begin, maar niet te vroeg gejuicht. Deze week voer ik de belasting verder op. In de loop van volgende week hoop ik weer aan te sluiten bij de groep.

Geen opmerkingen: