donderdag, november 12, 2015

Auw

Sinds gister doet mijn achillespees links pijn. Ik heb wel eens lichte achillespeesklachten gehad, maar dat was altijd rechts. Bovendien begon dat dan als een vaag zeurderig pijntje, dat langzaam een beetje erger werd. Meestal kon ik met iets rustiger trainen, thuis een koelen en een rustig rekken zorgen dat het niet erger werd en na een korte of soms wat langere periode waren de klachten verdwenen. Gister was mijn achillespees in eens behoorlijk pijnlijk en ik had er de hele dag meer last van dan dat ik gewend ben.

Ik heb niet echt een idee waar het van komt. Zaterdag had ik een duurloop gedaan die wel behoorlijk langer was dan wat ik in de afgelopen tijd deed.
Zondag was ik nog een beetje stijf daarvan, maar dat was dinsdag bij de training wel over. Tijdens de baantraining (2 x 5 x 600m) was het slecht weer, met regen en wind. Daar had ik niet op gerekend, dus ik liep in mijn korte broek. Misschien iets te veel koud water?

Hoe dan ook, ik sla even een training over en hoop dat ik snel weer kan lopen.

Geen opmerkingen: